Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Колега на 155 ръчната не се регулира никога ако всичко е на ред сменяваш накладките навиваш буталцата на апаратите палиш натискаш 5 или 6 пъти спирачките дърпаш ръчната 4или5 пъти и си готов. Ръчната не ти работи още защото са нови накладките ,минаваш 100 километра и пак я дърпаш 4 или 5 пъти и си готов. Тези 100 километра обаче трее се минат не по магистрала и там кадето се използват често спирачките за да улегнат накладките наи добре на градско.
    Под буталца, трябва да разбирам буталцето което натиска накладките или има и др буталца, че със задните не съм си имал работа и не ми е мноо ясно.
    П.С. баси тъпите въпроси дето ги задавам , просто искам да съм съгурен кво правя че в тоя студ нее оферта да се мотам
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Колега на 155 ръчната не се регулира никога ако всичко е на ред сменяваш накладките навиваш буталцата на апаратите палиш натискаш 5 или 6 пъти спирачките дърпаш ръчната 4или5 пъти и си готов. Ръчната не ти работи още защото са нови накладките ,минаваш 100 километра и пак я дърпаш 4 или 5 пъти и си готов. Тези 100 километра обаче трее се минат не по магистрала и там кадето се използват често спирачките за да улегнат накладките наи добре на градско.
      това не е вярно.при всяка смяна на задните накладки жилото на ръчната се отпуска и се регулира наново както е описано в мануала
      точка

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        Под буталца, трябва да разбирам буталцето което натиска накладките или има и др буталца, че със задните не съм си имал работа и не ми е мноо ясно.
        П.С. баси тъпите въпроси дето ги задавам , просто искам да съм съгурен кво правя че в тоя студ нее оферта да се мотам
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        това не е вярно.при всяка смяна на задните накладки жилото на ръчната се отпуска и се регулира наново както е описано в мануала
        Да колега точно тези буталца на 155 ръчната автоматично убира износването на накладките отзад и като сменяваш старите буталцето е изкочило на вън и не можеш да го прибереш с натиск ,а трябва да го въртиш то е с вътрешна едра резба и се навива за да се пребере. За целта има един ключ за фиат като ключ за ъглошлаиф ,ма става и без него с една гарга го гепиш отгоре кадето е с по малък диаметър и не е работна част,за да несе нарани.

        Ако е необходимо регулиране на ръчната то се налага само ако са сменявани жила или апарати. Ако колата не е пипана то ръчната е регулирана от завода и нема нужда да се пипа защото натягането на жилата има отношение само за дължината на хода на лоста вътре и нищо друго.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #34
          Моите дискове с накладките отзад са ниви ( на 10-тина хил км) но откакто имам колата ми е зле ръчната (като я купих бяха сменяни преди около1000км )и с времето става все по-зле,. На всичкото отгоре ми държи повече дясното колело,но и ми задържв жилото на същото колело. Та като гледам из форумакакво пише стигам до извода че трябва да си сменя жилата и да я натегна евентуало,макар че от написаното стигнах до извода че ако жилата са "истински" трябва просто да ги закача и да обера луфта на болта под ръчната и всичко да е ОК
          Друг проблем се оказа че лявото колело хваща малко по-слабо от дясното ( отзад) - говоря при натисната спирачка. Незнам дали въпросният "кантар" или разпределител или там квото е има отношение по въпроса,защото съм ги обезвъздушил и спирачното масло е сменено скоро. Аз се чудя дали да не го махна тоя "кантар отзад че маи нема файда от него предвид че колата вече е с червени пружини Ейбах отзад и 3 см подложки и не кляка много много, съответно не пропуска много масло към задните апарати... поне така си мисля
          Last edited by don_pepone; d.m.y г., 15:15.
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Моите дискове с накладките отзад са ниви ( на 10-тина хил км) но откакто имам колата ми е зле ръчната (като я купих бяха сменяни преди около1000км )и с времето става все по-зле,. На всичкото отгоре ми държи повече дясното колело,но и ми задържв жилото на същото колело. Та като гледам из форумакакво пише стигам до извода че трябва да си сменя жилата и да я натегна евентуало,макар че от написаното стигнах до извода че ако жилата са "истински" трябва просто да ги закача и да обера луфта на болта под ръчната и всичко да е ОК
            Друг проблем се оказа че лявото колело хваща малко по-слабо от дясното ( отзад) - говоря при натисната спирачка. Незнам дали въпросният "кантар" или разпределител или там квото е има отношение по въпроса,защото съм ги обезвъздушил и спирачното масло е сменено скоро. Аз се чудя дали да не го махна тоя "кантар отзад че маи нема файда от него предвид че колата вече е с червени пружини Ейбах отзад и 3 см подложки и не кляка много много, съответно не пропуска много масло към задните апарати... поне така си мисля
            Aпаратите на задните спирачки са ти калпави то 155 и 164 е чудо ако им държи яко ръчната.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #36
              И ко прайм
              Нема ги сменя -абсурд и за това пари баси. аз да зема си я сложа в леглото тая кола
              Аз жилата ще ги сменя,ама закакво ми държи лявото колело по-слабо,тя ръчната съм я е...
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                И ко прайм
                Нема ги сменя -абсурд и за това пари баси. аз да зема си я сложа в леглото тая кола
                Аз жилата ще ги сменя,ама закакво ми държи лявото колело по-слабо,тя ръчната съм я е...

                Питай колегата Фуриос 155 момчето и снимки беше пуснал как се сменяват апаратите с алуминиеви и как 155 се сдобива най на края с ръчна ,която не е имала през целия си живот.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Да колега точно тези буталца на 155 ръчната автоматично убира износването на накладките отзад и като сменяваш старите буталцето е изкочило на вън и не можеш да го прибереш с натиск ,а трябва да го въртиш то е с вътрешна едра резба и се навива за да се пребере. За целта има един ключ за фиат като ключ за ъглошлаиф ,ма става и без него с една гарга го гепиш отгоре кадето е с по малък диаметър и не е работна част,за да несе нарани.

                  Ако е необходимо регулиране на ръчната то се налага само ако са сменявани жила или апарати. Ако колата не е пипана то ръчната е регулирана от завода и нема нужда да се пипа защото натягането на жилата има отношение само за дължината на хода на лоста вътре и нищо друго.
                  независимо дали е с дискове или барабани, на всяка кола при смяна на задните накладки се освобождават жилата на ръчната и след монтажа се натягат на определен зъб на лоста както са го написали инженерите в мануала. има ли какво да говорим.
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Моите дискове с накладките отзад са ниви ( на 10-тина хил км) но откакто имам колата ми е зле ръчната (като я купих бяха сменяни преди около1000км )и с времето става все по-зле,. На всичкото отгоре ми държи повече дясното колело,но и ми задържв жилото на същото колело. Та като гледам из форумакакво пише стигам до извода че трябва да си сменя жилата и да я натегна евентуало,макар че от написаното стигнах до извода че ако жилата са "истински" трябва просто да ги закача и да обера луфта на болта под ръчната и всичко да е ОК
                  Друг проблем се оказа че лявото колело хваща малко по-слабо от дясното ( отзад) - говоря при натисната спирачка. Незнам дали въпросният "кантар" или разпределител или там квото е има отношение по въпроса,защото съм ги обезвъздушил и спирачното масло е сменено скоро. Аз се чудя дали да не го махна тоя "кантар отзад че маи нема файда от него предвид че колата вече е с червени пружини Ейбах отзад и 3 см подложки и не кляка много много, съответно не пропуска много масло към задните апарати... поне така си мисля
                  в грешка си за кантара.ръчната има една планка където се събират 3-те жила.понякога тя се криви и едното колело държи повече от другото.
                  точка

                  Comment


                  • #39
                    Абре хора тва нещо -ръчната на 155-цата е ебаси тъпата раота
                    Задните дискове са сменени преди година
                    накладките са нови
                    смених и жилата,три пъти правя процедурата ас натягането и накрая взе да задържа,но не и да кове... баси ръчната нямам думи. Като я опъна догоре колата не тръгва- държи си,но ако искам в движение да я опъна няма ефект- не заковават колелата.
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                      Абре хора тва нещо -ръчната на 155-цата е ебаси тъпата раота
                      Задните дискове са сменени преди година
                      накладките са нови
                      смених и жилата,три пъти правя процедурата ас натягането и накрая взе да задържа,но не и да кове... баси ръчната нямам думи. Като я опъна догоре колата не тръгва- държи си,но ако искам в движение да я опъна няма ефект- не заковават колелата.
                      Колега пак ще ти кажа същото ,задните апарати са за кофата ,а има и нещо друго за което колегите сигурно няма да ме подкрепят но аз ще рискувам да го кажа понеже е факт.Първо 155 принципно няма добра ръчна ,обаче незнам защо и каде е разликата ,но това се наблюдава 80 процента при старото купе и 20 процента при новото.Та ако взимаш апарати 2 ра ръка търси от новото купе ,понеже шанса и те да са за боклука е по малък.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        а аз разбрах че от 145-6 след 98-9година били алуминиеви поне на 2.0 и там още няколко модификации и пасвали идеално на 155 а и ръчната била ОК
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          а аз разбрах че от 145-6 след 98-9година били алуминиеви поне на 2.0 и там още няколко модификации и пасвали идеално на 155 а и ръчната била ОК
                          на тс-ите са халюмин, другите -джилязо
                          точка

                          Comment


                          • #43
                            В апаратите е проблема.... или рециклираш старите или сърсиш от тия новите (алуминиевите).

                            Просто на алуминиеви апарати, накладките са по-скъпички от на сегашнитети апарати.

                            145-146 1,8- 2,0 - след 98 търсиш.

                            Тия по-малките мотори ня бахали с барабани ?
                            Last edited by TS; d.m.y г., 10:53.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от TS Покажи съобщение
                              В апаратите е проблема.... или рециклираш старите или сърсиш от тия новите (алуминиевите).

                              Просто на алуминиеви апарати, накладките са по-скъпички от на сегашнитети апарати.

                              145-146 1,8- 2,0 - след 98 търсиш.

                              Тия по-малките мотори ня бахали с барабани ?
                              не, барабани получаваш ако не си платил за дискови. не съм чувал обаче да има разлика в ръчната на 145/146 в зависимост от задните апарати, а цената на накладките е еднаква.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Така,темата е за Алфа Ромео 155 като за начало. Явно това е проблем при повечето 155-ци с ръчната спирачка и не го казвам Аз,фактите сами говорят за себе си
                                Едното решение е да се рециклират (оригиналните апарати на 155),другата алтернатива е да се търсят Алуминиеви апарати от по-новите модели на Алфа Ромео.
                                Едно е да чуеш нещо,съвсем друго неща да е се сблъскаш с проблем от дадено естество!? Или .....

                                Сега ще ти дам и жокер за цената
                                Комплект накладки задни (Бош) за алуминивите апарати ( 145- 146) цената им е : 69лв клиентска цена.


                                Комплект накладки задни (Бош) за 155 (със чугунените апарати) е 53лв клиентска цена.
                                Въпросните накладки стават и са съответни Модели и Марки:
                                Марките и Моделите за който стават:

                                ~Алфа Ромео - 145,146,155,33,GTV, Спайдер.

                                ~ Фиат - Браво 95,Мареа,Пунто 93,Темпра,Типо и Уно.

                                ~ Ланчия - Делта,Дедра.

                                Обясними защо се изкаваш така,че да объркваш хората ?
                                Last edited by TS; d.m.y г., 14:03.

                                Comment

                                Working...
                                X